1 maj 2009

Träning och maskrosor

Baltis och jag joggade Boarpsrundan idag och stannade bara en gång för att dricka! Jag är ju ingen tävlingsmänniska och jämför mig varken med andra eller mig själv. Ibland önskar jag att jag var det, speciellt vad gäller träningen, bara för att jag bara stannade en gång idag kommer jag inte nästa gång tänka att då klarar jag lite längre och pressa mig själv för det gör jag aldrig. Stannar jag två gånger nästa gång kommer jag att vara nöjd ändå och just i träningen hade det ju hjälpt. Men...jag är nöjd ändå ; ) det kändes lite kyligt när jag begav mig men det är torrt och dammigt och svettigt blev det också. Stretchade duktigt och länge när jag kom hem och gick sedan ett varv med maskroshinken.
Blev drygt en hink idag med och betydligt fler var utslagna av dagens skörd. Fick norpa några monster-plantor på grannens sida för att fylla hinken. Vi har planterat en fin smaragdthuja-häck mellan våra tomter och de är bara ett par år gamla och fortfarande glesa så det får rensas maskrosor och nässlor mellan dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar